Voorbereidingen - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Marije Kooistra - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Marije Kooistra - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Marije

14 Oktober 2012 | Nederland, Hattem

Hoi iedereen,

Welkom op mijn weblog voor de komende 3 maand. Hier kan je op de hoogte blijven van de dingen die ik meemaak tijdens mijn stage in Suriname.

Het is bijna zover! De koffer is inmiddels zo goed als ingepakt, naar een paar keer springen wou die dicht ( ;-) ) en ik heb zelf nog een halve kilo over, jaja!

Mijn volgende verslag hoop ik vanuit Suriname te schrijven! :)

  • 15 Oktober 2012 - 17:48

    Jeanet An Den Berg:

    Hallo Marije.
    Hoe bevalt suriname?
    Hou je het een beetje vol?
    Zit tegenwoordig met je moeder op een knutselclub hebben al een helemooie armband gemaakt.
    Hoop dat het goed met je gaat
    Grotjes uit een koud nederland

  • 15 Oktober 2012 - 22:43

    Grietje Van Der Ziel:

    Een hele goede reis en vooral heel veel succes en plezier in Suriname!

  • 16 Oktober 2012 - 11:26

    Henk Neuteboom:

    Hi Marije, je zit nu waarschijnlijk tussen hemel en aarde.
    Behouden reis en aankomst. Ik ga je verslagen zeker volgen.
    Hartelijke groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hattem

Marije

Actief sinds 14 Okt. 2012
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 11036

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2012 - 11 Januari 2013

Suriname

Landen bezocht: